IMG_6576.jpg

Rehtori Mari Vesin toivottaa tervetulleeksi kurkistamaan Keski-Uudenmaan kristilliseen kouluun Järvenpäähän kauniisiin kulttuurimaisemiin.
Yksityinen koulu on toiminut jo yli 20 vuotta ja opinpolku voi kulkea päiväkodista yläkouluun saakka.

Opetus perustuu valtakunnalliseen opetussuunnitelmaan ja oppiaineet ja materiaalit ovat samoja kuin kunnallisissa kouluissa. Opetus on laadukasta ja maksutonta ja toiminnan perustana kristillinen maailmankuva. Koulu antaa eväitä kasvamiseen, oppimiseen, toisten ja ympäröivän maailman kohtaamiseen unohtamatta sitä, että jokainen lapsi on Jumalan luoma, ainutlaatuinen ja arvokas.

Yhteisöllisessä koulussa jokainen lapsi tuo oman osansa koulun toimintakulttuuriin. Yhteistyö perheiden kanssa luo lapselle turvallisen ja hyvän ilmapiirin opiskella, kasvaa ja luoda elämänmittaisia ystävyyssuhteita.